16 ოქტომბერი 2019,   19:45
ვრცლად
რუსეთის ბაზრის მომგებიანობა, ლუგარის ლაბორატორია - დეზინფორმაციული მესიჯების გავლენა საზოგადოებაზე NDI-ის კვლევაში მოხვდა

დეზინფორმაციული მესიჯები NDI-ის კვლევაში მოხვდა. „ეროვნულ-დემოკრატიული ინსტიტუტი“ კვლევის შედეგებს აქვეყნებს, სადაც ასევე შესწავლილია, თუ როგორ აღიქვამს დეზინფორმაციას ქართული საზოგადოება.

დებულება, რუსეთის ბაზარი უფრო მომგებიანია საქართველოსთვის, ვიდრე ევროკაშირის ბაზარი, გამოკითხული მოსახლეობის 53 პროცენტისთვის აღნიშნული დეზინფორმაცია სარწმუნოა, 34 პროცენტს კი ტყუილი ჰგონია, კითხვაზე პასუხი არ იცის, 23-მა პროცენტმა.

მორიგ დებულებასთან დაკავშირებით, რომ აშშ-ის მიერ დაფინანსებული ლუგარის ლაბორატორია საქართველოში ეპიდემიის გავრცელებას უწყობს ხელს, გამოკითხულთა 21 პროცენტმა დააფიქსირა, რომ სჯერა ამ დეზინფორმაციის. არ სჯერა 38 პროცენტს, ხოლო 40 პროცენტმა არ იცის, სჯერა თუ არა.

ასევე, დებულებაზე - ევროკავშირთან ინტეგრაცია საქართველოს სირიელი ლტოლვილების მიღებას ავალდებულებს, გამოკითხულთა 28-მა პროცენტმა დააფიქსირა, რომ სჯერა. ხოლო აღნიშნული დეზინფორმაციის არ სჯერა 36 პროცენტს, ხოლო 46-მა პროცენტმა არ იცის.

მორიგი დეზინფორმაციის, რომ საქართველო თუ ნატოს წევრი გახდება სამცხე-ჯავახეთში თურქული ჯარის სამხედრო ბაზა განთავსდება, გამოკითხულთა 11 პროცენტს სჯერა, არ სჯერა 41 პროცენტს, ხოლო 48 პროცენტმა არ იცის.  

NDI-მ საქართველოს მოქალაქეების განწყობა აპრილის თვეში შეისწავლა და ევროინტეგრაციაზე, ვიზალიბერალიზაციისა და ევროკავშირთან ურთიერთობების პრივილეგიებზე დიდი ქალაქების, დაბების და სხვა დასახლებებში მცხოვრებლები გამოკითხა.

ამავე თემაზე
დღის ამბები