მძიმე ფინანსური კრიზისის მიუხედავად, ბრაზილიაში მოდის კვირეული მაინც გაიხსნა. რეცესიის ფონზე სან პაულოს ფეშენ ვიქის ორგანიზატორებს ღონისძიების მოწყობა მცირე ბიუჯეტით უხდებათ. კოლექციების ჩვენება ტრადიციული წვეულებების გარეშე და ახალი ლოზუნგით - "ნახე და ახლავე იყიდე", იმართება.
სან პაოლოს ფეშენ ვიკის არსებობის 22-წლიანი ისტორიის განმავლობაში ეს მეხუთე ფინანსური კრიზისია, რომლის წინაშეც ქვეყანა აღმოჩნდა.
მოდის კვირეულის დაფინანსება 40%-ით შემცირდა. ამიტომ ორგანიზატორები იძულებულები გახდნენ, უარი ეთქვათ ტრადიციულ წვეულებებზე, რომლებიც, როგორც წესი, დეფილეების შემდეგ იმართება.
ავტორი: თეა თეთრაშვილი