20 სექტემბერი 2024,   04:08
ვრცლად
მომხმარებელთა ინტერესების საზოგადოებრივმა დამცველმა 2022 წლის საქმიანობის ანგარიში წარადგინა

მომხმარებელთა ინტერესების საზოგადოებრივმა დამცველმა 2022 წლის საქმიანობის ანგარიში წარადგინა. ტელეკომუნიკაციების ომბუდსმენმა დოკუმენტში ყურადღება გაამახვილა მომხმარებელთა საჩივრების სტატისტიკასა და რეაგირების შედეგებზე, ასევე სატელეკომუნიკაციო ბაზარზე არსებულ გამოწვევებზე.

ანგარიშის თანახმად, წინა წლებთან შედარებით გაზრდილია მომხმარებელთა საჩივრების რაოდენობა. 

დღის ამბები