19 სექტემბერი 2024,   05:19
ვრცლად
ტოპ-10 ქართული ბრენდი - სამშენებლო ჰოლდინგი European Village

ცნობილი ბიზნესგამოცემის უახლესი რეიტინგის თანახმად, ათ გავლენიან ქართულ ბრენდს შორის გამოირჩევა კომპანია European Village, რომელმაც გარღვევა მოახდინა უძრავი ქონებისა და ტურიზმის სფეროში.

პრესტიჟულ სიაში მოხვედრა ადასტურებს კომპანიის მაღალ სტატუსს და მნიშვნელოვან წვლილს საქართველოს ეკონომიკის განვითარებაში.

European Village არის სამშენებლო კომპანია და ნოვატორი, რომელმაც დაადგინა ხარისხის ახალი სტანდარტები უძრავი ქონების ინდუსტრიაში. დახვეწილი დიზაინით, ინოვაციური ტექნოლოგიების გამოყენებითა და უნაკლო სერვისით გამორჩეული ჰოლდინგის პროექტები ფუფუნებისა და კომფორტის სტანდარტად იქცა.

European Village-ი სასტუმრო კომპლექსის - Wyndham Grand Batumi Gonio-ს მშენებლობას 2025 წელს დაასრულებს. ნომრების მყიდველებს შორის არიან დსთ-ს, ისრაელის, ევროკავშირის, არაბული ქვეყნების ელიტა, ასევე ვარსკვლავები ხაბიბ ნურმაგომედოვი, ანდრეი მაკარევიჩი, ბანოვანი ეკატერინა ვარნავა და სხვა ცნობილი სახეები.

European Village-ი გახდა პიონერი საქართველოს შავი ზღვის სანაპიროზე “ყველაფერი შესულია“ ლუქსის სეგმენტის განვითარებაში. ეს არის ახალი დონის სერვისი, რომელიც სტუმრებს სთავაზობს ყველაფერს, რაც მათ სჭირდებათ დასვენებისთვის კომპლექსიდან გაუსვლელად. კომპანიის წყალობით საქართველო ხდება ელიტარული დასასვენებელი ადგილი.

აღწერილობა არაა ხელმისაწვდომი.

 

European Village-ის უპირატესობები:

• მშენებლობის მაღალი ხარისხი: კომპანია გარანტიას იძლევა საკუთარი ობიექტების უნაკლო ხარისხზე, რაც დასტურდება მრავალწლიანი გამოცდილებით და თანამედროვე ტექნოლოგიების გამოყენებით. გარანტია - 150 წელი.

• პრემიუმ სეგმენტი: European Village-ი გამიზნულია მომთხოვნ აუდიტორიაზე, რომელიც აფასებს კომფორტს და ექსკლუზიურობას.

• გლობალურ ბრენდებთან პარტნიორობა: ისეთ გიგანტებთან თანამშრომლობა როგორიცაა Wyndham Hotels & Resorts-ი, მმართველი კომპანია Aimbridge Hospitality და საერთაშორისო დასვენების გაცვლის ქსელი RCI, ახალ შესაძლებლობებს უხსნის ქართულ ბიზნესს განვითარებისა და გაფართოებისთვის.

European Village-ი არის წარმატებული ქართული ბრენდის თვალსაჩინო მაგალითი, რომელიც კონკურენტუნარიანია არა მხოლოდ შიდა ბაზარზე, არამედ წარმატებით გამოდის საერთაშორისო ასპარეზზეც. კომპანიის პროექტები ხდება საქართველოს სავიზიტო ბარათი.

 

[R]

დღის ამბები