სამაუწყებლო კომპანია „რუსთავი 2" 2018 წლის 28 ოქტომბრის არჩევნებში მონაწილე კვალიფიციური საარჩევნო სუბიექტებისთვის აქვეყნებს ინფორმაციას წინასაარჩევნო რეკლამისთვის გამოყოფილი საეთერო დროის ათვისებასთან დაკავშირებით. ასევე წინასაარჩევნო რეკლამის განაწილების წესებს, წინასაარჩევნო რეკლამის ეთერში გაშვების პირობებს, ტექნიკურ სტანდარტებს და სხვა შესაბამის ინფორმაციას. აღნიშნული ინფორმაცია გამოქვეყნებულია ვებგვერდზე, rustavi2.ge, ბანერზე – „არჩევნები 2018“
ყველა საარჩევნო სუბიექტს, რომელსაც სურს წინასაარჩევნო რეკლამის "რუსთავი 2"-ის ეთერში განთავსება, გთხოვთ, გაეცნოთ გამოქვეყნებულ ინფორმაციას.