ბრიტანულმა ბრენდმა Burberry-მ საშობაო სეზონისთვის ახალი სარეკლამო რგოლი გამოუშვა. 3 წუთიანი ვიდეო კლიპის მთავარი გმირი ბრენდის დამფუძნებელი ტომას ბარბერია. სცენარი მისი ცხოვრების რეალური ისტორიების მიხედვით შეიქმნა.
ტომას ბარბერის ბიზნესის 160 წლიანი ისტორია ოსკაროსანმა რეჟისორმა ასიფ კაბადიამ 3 წუთიან მოკლემეტრაჟიან ფილმში გადმოსცა და ბრიტანულმა ბრენდმა სარეკლამო რგოლის პრეზენტაციით საშობაო სეზონი გახსნილად გამოაცხადა.
სამწუთიანი ფილმით Burberry-მ დღეიდან სოციალურ ქსელებში სარეკლამო კამპანია დაიწყო. ვიდეოს მოკლე ვერსიას ახალ წლამდე კინოთეატრებშიც პერიოდულად უჩვენებენ.
ავტორი: თამარ ჭავჭავაძე