მაუწყებლობის შესახებ კანონში შესატან ცვლილებებზე მსჯელობა გაგრძელდება დღეს პარლამენტში. ახალი კანონპროექტი, რომლის მიხედვითაც მედიას სარეკლამო შემოსავლები მნიშვნელოვნად შეუმცირდება, მაუწყებლებს მკაცრ შეზღუდვებს უწესებს.
ცვლილებების თანახმად, რეკლამა არა პრაიმ-ტაიმისა და რეიტინგული გადაცემების მიხედვით, არამედ ყოველ საათში თანაბრად უნდა გადანაწილდეს და 20 %-ს არ უნდა აღემატებოდეს.
ეს საკითხი მედიის, დიპლომატიური კორპუსის, არასამთავრობო სექტორის, საკანონმდებლო და აღმასრულებელი ხელისუფლების წარმომადგენლებმა გუშინაც განიხილეს, თუმცა შეხვედრას უმრავლესობის წევრები არ დასწრებიან.