03 ოქტომბერი 2024,   00:40
ვრცლად
"რუსთავი 2-ის" და კომპანია "სააჩი და სააჩის" სარეკლამო ექსპერიმენტი საერთაშორისო ფესტივალზე

"რუსთავი 2-ის" და კომპანია "სააჩი და სააჩის" ერთობლივი ექსპერიმენტი რეკლამისა და კრეატივის ერთ-ერთ ყველაზე მასშტაბურ საერთაშორისო ფესტივალზე. მსხვილი კომპანიების და სარეკლამო ბიზნესის წამყვან სახეებთნ ერთად წელს კანის ოქროს ლომებს გამაჯრვების სამი ნომინანტი საქართველოდან ჰყავს.

რუსთავი ორის გადაცემა შუა დღის სპეციალური სოციალური აქცია რომელსაც ინტერნეტ მომხმარებლების მხრიდან რეკორდული რაოდენობის ნახვა და გაზიარება მოჰყვა შეფასებას უკვე საერთაშორისო ასპარეზზე ელოდებაა. სატელევიზიო ექსპერიმენტი სარეკლამო სამყაროს ერთ-ერთი ყველაზე პრესტიჟული კანის ოქროს ლომების ორ ნომინაციაზეა წარდგენილი.

საერთაშორისო PR სააგენტო "სააჩი და სააჩის" და "რუსთავი 2-ის" ერთობლივი პროექტი 6 მარტს განხორციელდა. 

ქალთა მიმართ ძლადობის წინააღმდეგ წინასწარ დაგეგმილი სცენარი პირდაპირ ეთერში გათმაშდა. 

ავტორი:სალომე ბენაშვილი

დღის ამბები