გადაცემაზე მუშაობდნენ ეკონომიკური განათლების მქონე საუკეთესო ჟურნალისტები და ჟურნალისტური ნიჭის მქონე ბიზნესსკოლების კურსდამთავრებულები.
"ბიზნესკურიერის" რედაქცია მიიჩნევდა, რომ ბიზნესი საქართველოში აღარ უნდა ყოფილიყო ადამიანთა ვიწრო წრის ექსკლუზიური სფერო და ის ყველას უნდა ესმოდა. ამის გამო, ბიზნესსიახლეებს ჩვენ ყველასთვის გასაგები და საინტერესო ფორმით წარმოვადგენდით.
გადაცემა სამ უმნიშვნელოვანეს ფუნქციას ასრულებდა:
"ბიზნესკურიერი" ყველას გადაცემა იყო - ნებისმიერი პროფესიისა და ასაკის ადამიანი უამრავ იდეას იღებდა იმის შესახებ, თუ როგორ შეეძლო გაეუმჯობესებინა ცხოვრება, როგორ გამოეყენა საკუთარი პოტენციალი, ცოდნა და გამოცდილება.